Eksperci Consumer Science
Dominika Maison od lat łączy praktykę badań konsumenckich z pracą naukową. Jest profesorem psychologii Uniwersytetu Warszawskiego, największym autorytetem w dziedzinie badań rynku oraz psychologii konsumentów w Polsce. Wspiera zespół swoją wiedzą psychologiczną i doświadczeniem consultingowym. Czuwa merytorycznie nad każdym prowadzonym przez nas projektem.
Prowadzi szeroko zakrojone badania naukowe z zakresu utajonych postaw konsumenckich, postaw i zachowań finansowych oraz marketingu społecznego. Współpracuje naukowo z wieloma uczelniami na świecie, m.in. w USA, Belgii, we Włoszech i w Indonezji.
Autorka i współautorka 11 książek i ponad 60 artykułów naukowych oraz wielu publikacji na temat współczesnych konsumentów (m.in. "Jakościowe metody badań marketingowych. Jak zrozumień konsumenta", "Polak w świecie finansów", czy "Psychologia konsumenta"). W latach 2003-2007 prezes PTBRiO, obecnie przedstawicielka ESOMAR na Polskę i członek licznych organizacji międzynarodowych (m.in. Society for Consumer Psychology, Qualitative Research Consultants Association).
Psycholog społeczny, absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego i Akademii Muzycznej we Wrocławiu, stypendystka Uniwersytetu Walijskiego.
Badacz jakościowy z 17 letnim doświadczeniem. W latach 1998- 2012 Dyrektor Badań Jakościowych Pentor Research International. 2012 - 2015 Client Service Director w TNS Polska, odpowiedzialna za badania jakościowe oraz członkini TNS Global Qualitative Leadership Team.
Specjalistka w dziedzinie badań eksploracyjnych, testów konceptów i opakowań, badań komunikatów reklamowych, oraz problematyki społecznej.
Facylitatorka warsztatów pozycjonowania i architektury marek. Realizuje projekty badawcze i strategiczne (także międzynarodowe) dla wiodących globalnych marek. Od 2012 prezes Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii.
NPD Director
Client Service Director
Client Service Director
Researcher
Researcher
Researcher